Door de groei van de organisatie zijn wij op zoek naar een:

Supply Chain Medewerker (fulltime, 40 uur)

Je gaat rapporteren aan de Supply Chain Manager en je zult werkzaamheden gaan verrichten ter ondersteuning van de productieplanning, goederenlogistiek, binnenkomende – en uitgaande verschepingen.

Taken en verantwoordelijkheden
• Verleent ondersteuning bij de ontvangst van goederen en materialen en verleent ondersteuning bij het beheer in het ruwe grondstoffen magazijn
• Voorziet de productieafdelingen van benodigde materialen en halffabrikaten, zorgt er voor dat eindproducten verzendklaar worden gemaakt met bijbehorende documentatie
• Verwerkt goederen – en materiaalverplaatsingen in het ERP systeem
• Creëert en verwerkt benodigde documentatie t.b.v. productie – en werkorders, inclusief de digitale – en fysieke archivering er van
• Onderhoud het KanBan productieplanningsysteem
• Denkt mee en adviseert zijn/haar leidinggevende m.b.t. het verder verbeteren en optimaliseren van het logistiek systeem
• Heeft geen hiërarchische verantwoordelijkheden of bevoegdheden

Profiel kandidaat
• Afgeronde MBO niveau 4 opleiding, bij voorkeur Logistiek of Supply Chain Management
• Je hebt een goed cijfermatig inzicht
• Bekendheid met Microsoft Dynamics Nav is een pré
• Hands-on mentaliteit, gestructureerd, stressbestendig, proactief
• Werkt nauwkeurig en gedisciplineerd
• Goede communicatieve en sociale vaardigheden
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Over IMDS
IMDS (Interventional Medical Device Solutions) richt zich op het ontwikkelen en aanbieden van innovatieve medische hulpmiddelen om de kwaliteit van leven van patiënten te helpen verbeteren. IMDS te Roden (ongeveer 80 medewerkers) is toegerust als Centre of Excellence en beschikt over sterke R&D en productie capaciteiten ten einde effectieve en innovatieve oplossingen aan te kunnen bieden aan de medische wereld. IMDS heeft in zijn korte historie (opgericht in 2008) inmiddels een aantal successen geboekt en wordt onderkend als een wereldwijd R&D-leider binnen de medische industrie en als betrouwbare partner. Als je bij IMDS komt werken word je onderdeel van een enthousiast team van hoog opgeleide medewerkers vaak met verschillende nationaliteiten die elke dag het verschil weten te maken. De IMDS werkomgeving is professioneel, dynamisch en flexibel. De werksfeer is informeel, team-georiënteerd en verbetergericht. Werken bij IMDS geeft je de mogelijkheid om een positieve bijdrage te leveren aan het verbeteren van de levens van anderen.

Wij bieden
• Een internationale werkomgeving en een jonge moderne organisatie
• Een uitdagende positie met bijbehorende verantwoordelijkheden
• Een marktconform arbeidsvoorwaardenpakket

Meer informatie
Paul Luning, COO of Jeroen Bastiaan, Director HR
Telefoon: +31 (0)50 8200 230
Werving en selectie door commerciële organisaties wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren
Stuur je CV en motivatiebrief vóór 31 december 2017 naar careers@imds.nl of gebruik het upload formulier op de Careers pagina.