32-40 uur per week

Wij zijn op zoek naar een Inkoper met enige jaren ervaring die het leuk vindt om in een dynamische en internationale omgeving te werken.

De baan

In deze veelzijdige functie ga je rapporteren aan de Supply Chain Manager. Je bent verantwoordelijk voor het op tijd inkopen van de juiste materialen voor productie alsmede alle andere inkopen binnen IMDS. Je zult regelmatig contact hebben met leveranciers in binnen- maar voornamelijk in buitenland voor het doen van bestellingen, maar ook over afstemming van leveringen, kwaliteit en het oplossen van incidentele problemen. Ook het up-to-date houden van het leveranciersbestand inclusief het (her) kwalificeren van leveranciers behoort tot de functie van inkoper.

Het team

Je komt te werken binnen het team Supply Chain dat verantwoordelijk is voor alle logistieke handelingen aangaande grondstoffen & eindproducten, de financiële administratie, de planning, alsmede klant- en leveranciersrelaties. Het team bestaat uit een inkoper, sales medewerker, productieplanner, magazijnbeheerder, financieel/administratief medewerker en de supply chain manager. In de functie als inkoper heb je voortdurend interactie met het team maar ook met alle andere afdelingen binnen IMDS. Je bent goed op de hoogte van alle (dagelijkse) activiteiten binnen IMDS en kan hier vanuit jouw inkoopbril op inspelen.

Wat je gaat doen:

  • Verantwoordelijk voor het volledige inkoopproces bij IMDS voor materialen, diensten en machines
  • Inkopen materialen voor productie volgens specificatie, opvolging geplaatste orders
  • Onderhoud leveranciersbestand; uitvoeren (her)kwalificaties, onderhoud ERP systeem (NAV BC)
  • Signaleren, uitwerken en implementeren van kansen op het gebied van inkoop (prijs, kwaliteit, nieuwe leveranciers)
  • Prijs- en contractonderhandelingen
  • Ondersteuning bij factuurafhandeling
  • Back-up activiteiten voor overige supply chain activiteiten

Wie we zoeken:

  • Afgeronde HBO opleiding – richting inkoop, bedrijfskunde of vergelijkbaar
  • Goed cijfermatig inzicht, nauwkeurig
  • Kwaliteitsbewust zijn; is in staat volgens procedures te werken
  • Affiniteit met medische hulpmiddelen/medische sector is een pré
  • Initiatiefrijk, komt met verbetervoorstellen en is in staat deze te implementeren
  • Ervaring met -en inzicht in ERP systemen, Microsoft Office Word, Excel
  • Hands-on mentaliteit, gestructureerd, stressbestendig, proactief
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift

Wie we zijn:

IMDS (Interventional Medical Device Solutions) in Roden, Drenthe richt zich op het ontwikkelen van innovatieve medische hulpmiddelen om verstoppingen rond het hart te verhelpen en de kwaliteit van leven van patiënten te verbeteren.  IMDS  (ongeveer 80 medewerkers) is toegerust als Centre of Excellence om oplossingen voor medical devices te ontwerpen, te verbeteren en te produceren. De IMDS werkomgeving is professioneel, dynamisch en flexibel. De werksfeer is informeel, team-georiënteerd en verbetergericht. Werken bij IMDS geeft je de mogelijkheid om een positieve bijdrage te leveren aan het verbeteren van de levens van anderen.

Wat we bieden:

  • Een internationale werkomgeving en een jonge moderne organisatie
  • Een uitdagende positie met bijbehorende verantwoordelijkheden
  • Een marktconform arbeidsvoorwaarden pakket

Meer informatie:

Jeroen Smit, Supply Chain Manager of Jeroen Bastiaan, Director HR

Telefoon: +31 (0)50 8200 230

Solliciteren?

Stuur je CV en motivatiebrief vóór 24 juni 2022 naar: careers@imds.nl

of via onze website  www.imds.nl/careers/

Werving en selectie door commerciële organisaties wordt niet op prijs gesteld.