Part time (16-20 uur)

Functie profiel
Als HR-manager ben je verantwoordelijk voor het breed uitvoeren en verder verbeteren van het bestaande HR beleid. IMDS bestaat uit een team van enthousiaste en hoogopgeleide medewerkers, de werkomgeving is informeel, professioneel, dynamisch en flexibel. Als gevolg van haar successen is IMDS de laatste jaren gegroeid en nog steeds groeiende. Als HR manager faciliteer je de groei en veranderingen van de organisatie. Je speelt een belangrijke rol in het wervings- en selectieproces, begeleid je verzuim- en in- en uitstroomtrajecten, help je mee om medewerkers te ontwikkelen en adviseer je het MT o.a. op het gebied van ontwikkelingen m.b.t. wet- en regelgeving.

Belangrijkste verantwoordelijkheden
Uitvoeren en optimaliseren van het HR beleid;
Ziet toe op de juiste toepassing van wet- en regelgeving (bijvoorbeeld sociale wetgeving, bedrijfsprocedures, arbeidsovereenkomsten, wet verbetering poortwachter, wet werk en zekerheid, etc);
Begeleid het HR-administratieproces;
Wervings- en selectieproces van nieuwe medewerkers, inclusief salarisonderhandelingen en vaststellen arbeidsovereenkomsten;
Begeleiden van verzuimtrajecten en in- en uitdiensttredingstrajecten;
Fungeert als aanspreekpunt op HR-gebied voor medewerkers;
Fungeert als HR contactpersoon voor externe partijen, zoals: arbodienstverleners, sociale werkplaatsinstellingen, overheidsinstanties zoals UWV, etc;
Adviseren van het management wat betreft HR-vraagstukken op tactisch, operationeel en strategisch niveau;
Ontwikkelen en implementeren van (individuele) programma’s gericht op deskundigheidsbevordering en persoonlijke ontwikkeling;

Je rapporteert in deze rol rechtstreeks aan de CEO.

Profiel kandidaat
Afgeronde HBO opleiding in een HR gerelateerde richting;
Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
Up-to-date kennis van de Nederlandse arbeids- en sociale wetgeving;
Organisatiesensitief; in staat aan te voelen wat er speelt en welke belangen een rol spelen;
Je bent goed in Microsoft Office en in staat om managementrapportages op te stellen;
De Engelse taal vormt geen enkele barrière voor jou.

Over IMDS
IMDS (Interventional Medical Device Solutions) richt zich op het ontwikkelen en aanbieden van innovatieve medische hulpmiddelen om de kwaliteit van leven van patiënten te helpen verbeteren. IMDS te Roden (ongeveer 85 medewerkers) is toegerust als Centre of Excellence en beschikt over sterke R&D en productie capaciteiten ten einde effectieve en innovatieve oplossingen aan te kunnen bieden aan de medische wereld. IMDS heeft in zijn korte historie (opgericht in 2008) inmiddels een aantal successen geboekt en wordt onderkend als een wereldwijd R&D-leider binnen de medische industrie en als betrouwbare partner. Als je bij IMDS komt werken word je onderdeel van een enthousiast team van hoog opgeleide medewerkers vaak met verschillende nationaliteiten die elke dag het verschil weten te maken. De IMDS werkomgeving is professioneel, dynamisch en flexibel. De werksfeer is informeel, team-georiënteerd en verbetergericht. Werken bij IMDS geeft je de mogelijkheid om een positieve bijdrage te leveren aan het verbeteren van de levens van anderen.

Wij bieden
Een internationale werkomgeving en een jonge moderne organisatie;
Een uitdagende positie met bijbehorende verantwoordelijkheden;
Part-time baan van 16-20 uur per week, verspreid over minimaal 4 dagen;
Een marktconform arbeidsvoorwaarde pakket;

Meer informatie
Jeroen Bastiaan, COO

Telefoon: +31 (0)50 8200 230

Werving en selectie door commerciële organisaties wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren
Stuur je CV en motivatiebrief (Nederlands of Engels) vóór 30 april 2018 naar: careers@imds.nl Zie ook: careers op www.imds.nl

Een assessment kan deel uit maken van de procedure.